8 Temmuz 2011 Cuma

Tarihte yapılmış bir hata pekala günümüzü de etkileyebilir.

Bana göre Lidyalıların parayı bulmuş olması kabul edilemez bir hata. Tabi geleceği öngörmek mümkün olmadığından onlar gelecek nesiller için yararlı bir şey yaptıklarını falan düşünüyorlardı herhalde; ama sen gel de onu bana sor.
Zengin olmak ya da olmamak benim seçimim olmadığı gibi benim seçimim olmayan bir şeyin ilerdeki seçimlerimi etkilemesi oldukça can sıkıcı. Zira günümüz dünyası öyle bir hâl aldı ki hayal kurmak için bile "Lidyalıların lanetli icadı"na ihtiyaç duyuyoruz.
Benim asıl sinirimi bozan olay senin hayalini kurduğun, uğruna çabaladığın şeyleri parası olmak dışında senden hiçbir üstünlüğü olmayan insanların senin elinden alması. 
Ben şuan evimde oturup sınav sonucu beklerken, "bazılarının" yurt dışında tatilini yapıp, parayı bastırıp okuyacağı okulun broşürlerine bakması canımı yakıyor sadece.
Hayallerimi Lidyalılar elimden aldı çünkü.http://fizy.com/#s/18smtn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder