16 Aralık 2012 Pazar

Bıraktım ve benim için artık hiçbir insanoğlu için yapacak bir şeyim kalmadı ve ben artık hiçbiriniz için kılımı bile kıpırdatmam.
Söyler misin bana, o "hayvan" dediğin yaratıklardan kaç tanesi derdini anlattığın, birlikte aynı masada oturduğun varlığın canını yakmak için uğraşır? Hiçbiri! Ve sen insanoğlu, başka bir insanın canını yakmak için çabaladıkça o hayvandan daha insan olamayacaksın.
Ve sen acımasız yaratık, biri senin canını yaktı diye; yıllarca varlığından haberdar dahi olmadığın sana sadece iyi niyetle, içten bir gülüşle yanaşan insanın canını "döngü" vesilesiyle yaktığın müddetçe asla bir insan olamayacaksın.
Ve ben sizin o aptal döngünüzde asla can yakan taraf olamadım, canı yanan taraf olmaktan.
Ve sen adına "insan" denen yaratık, daha ne kadar iğrençleşeceksin?!
İyi niyetimin bitişine hoşgeldiniz!
Artık önünüze fırlatılan kaptan yiyiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder