5 Mayıs 2012 Cumartesi

Hey!

Mutluluğu çok başka yerlerde bulduğunu söylemiş miydim?
Dün gece çok güzel bir filmde buldum mesela.

Bir arkadaşımın, "İzlerken aklıma sen geldin, kesinlikle izle." demesi üzerine; itaat ettim ve hemen izledim.

Dünkü mutluluğumun sorumlusu olur kendisi. Girl On The Bridge.

  İlk 7 dakikadaki röportaj sahnesi, bence filmin en iyi sahnesiydi. 





Filmden tabi ki yine aklıma not ettiğim replikler çıktı. Fazlasıyla.





"Uzun zaman önce caddenin çift tarafında oturdum. 22 numarada. Karşıdaki evleri seyrettim. Daha mutlu insanları düşündüm. Odaları daha güneşliydi, partileri daha eğlenceli; ama aslında odaları daha karanlık ve küçüktü ve onlar da karşıdaki evleri seyrettiler. Çünkü, biz şansı hep sahip olamadığımız şeyler olarak düşünürüz."

Bir de soundtrack'i bulabilseydim iyiydi.

Neyse, izleyin gençler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder