3 Mayıs 2012 Perşembe

Merhaba!

Geçtiğimiz günlerde İzmir'den bir kitap fuarı geçti. Ben ne yaptım? 3 aylık bursumun yarısını, bıraktım geldim. Pişman mıyım? Asla.
  
Gittim ben de bu harika şeyleri aldım. Minik yurt odama sığmak artık daha zor. Hatta Almanca yakamı bıraksa kendime kitaplarımla çok güzel planlar yapmıştım ama zorunluluklar malum. Kendime kitap kahramanlarıyla duygusal ilişkiler planlarım suya düştü yani anlaşıldığı üzere. Bir kitap kahramanına aşık olup, diğeriyle dost olacaktım oysa ki. Neyse, 1,5 aylık muazzam tatilimde, her kitabın kahramanıyla tanışırım.
Ha bir de, şöyle bir şey var:

O gün mutluluk bir mürekkepten döküldü aslında.
Küçükken evlenmek istediğim Yekta Kopan, biraz zaman geçtikçe sesine hayran kalıp seslendirmelerini dinlediğim Yekta Kopan, 18'imde kitaplarının cümlelerinin altını çizdiğim Yekta Kopan.
Mutluluk.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder