26 Ekim 2011 Çarşamba

Ben çok değiştim, değişiyorum. Biliyor musun? Kahvaltı ediyorum mesela artık sabahları. Hatta kahvaltıda haşlanmış yumurta bile yiyorum. Az önce öğle yemeği bile yedim. Roka yiyorum mesela artık. Burnumu tıkayarak ama. Kokusunu sevmiyorum çünkü. Bilemezsin ama. Artık kafamda bin tilki dolaşırken yalandan gülücükler atmayı daha iyi beceriyorum. Sevmediğim insanlarla aynı masada yemek bile yiyorum. Yapmazdım ki ben böyle şeyler. Çarçabuk samimi olduğum birkaç insan bile oldu. Yapmazdım ben böyle şeyler. Menfaat ilişkileri bile kuruyorum bazen, biliyor musun? Hatta bazen içim kan ağlarken dans ediyorum. Ben böyle değildim. Değiştim, değişiyorum. Ben değişiyorum, hareketlerim değişiyor, saçım değişiyor, huylarım değişiyor, konuşmam bile değişti. Artık eskisi gibi konuşmuyorum bile. Eskisi dediğim de kısa bir süre önce. Bilmezsin ama. Dinlediğim müzikler de değişti. Saçma sapan bir insan oldum ben. Değişiyorum, değişeceğim de sanırım. Ben değişmeyi sevmiyorum ama. Eskiden sevdiğim şeyleri sevmiyorum mesela. Ben daha sessizim artık. Daha sakin, daha mutsuz, daha umutsuz… Hayallerim bile yok artık mesela. Seninle ilgili hayallerim bile yok. Sen bilmezsin ama. Ben seni bekledim, sen gelmedin. Ben değiştim, sen artık gelme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder