8 Ekim 2011 Cumartesi

Sosyalleşmeme hakkımı istiyorum.


Toplumdan kopuk yaşamak ve yadırganmamak istiyorum. Zaten halihazırda üstü kapalı da olsa toplu yaşama nedenimiz birbirimize ihtiyaç duymamız. Bunu saman altından su yürüterek yapmak yerine yiğidin malı meydanda olur mantığıyla yapmak istiyorum. Yani toplumdan kopuk yaşayacağım, yadırganmayacağım ve “ihtiyaç halinde camı kırınız” mantığıyla ihtiyaç halinde topluma karışacağım. Evet, bu hakka sahip olmam gerektiğini düşünüyorum.
Toplum tarafından yadırganmamak amacıyla toplumla içi içe yaşamak toplumun dayatması en nihayetinde. Garip, inceleyen ve sorgulayan gözlerle karşılaşmamak amacıyla hadi tanış, hadi kaynaş mantığından sıkıldım. Benim hayatımı benden başkaları yaşamamalı.
İki günlük tanıdığın insanlarla enseye tokat moduna girmek sosyalleşme olarak adlandırılıyorsa kalsın bence yerinde. Yalnızlığı dağıtmak amacıyla ihtiyaç ilişkiler kuruluyorsa ben bu ihtiyacı kendim hissettiğim zaman kullanmayı yeğliyorum.
“Aaa asosyal, konuşmuyor, yalnız, tanışmıyor…” yadırgamaları sebebiyle sosyalleşme gibi bir amacım olmamalı. Yani birileri yine toplum dayatması nedeniyle ihtiyaç ilişkileri kurarken yapmayanlar yadırganmamalı diyorum.
Şimdi en iyisi mi yadırgamalarınızı, dayatmalarınızı, sorgulayan bakışlarınızı alıp kendi hayatlarınıza doğru yol alınız.
Ben sosyalleşmeme hakkımı istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder