10 Ekim 2011 Pazartesi

Günlerim ceplerimi aramakla geçiyor. İşe yarar bir şeyler bulup onlarla oyalanmak için. Ceplerim gazoz kapaklarıyla dolu. Hiçbir işe yaramayan, sadece ceplerimi dolu göstermek için orada bulunan gazoz kapakları. Hepsi kısa bir süre sonra birileri tarafından çöpe yollanacak olan gazoz kapaklarıyla dolu ceplerim.
Hep bir şeyler arıyorum. İşe yarar bir şeyler. Ceplerim delik benim. Koyduğum en ufak işe yarar şeyler de oradan yolunu bulup gidiveriyor işte. Ceplerim bomboş benim.
Herkes ceplerindeki servetiyle yoluna devam ediyor. Ben edemiyorum. Ceplerim bomboş benim. Her yerden bir şeyler toplamış herkes. Biraz güzellik almış kimisi, kimisi biraz para, kimisi biraz zeka, kimisi biraz şans, kimisi biraz sevgi, kimisi... Benim ceplerimde gazoz kapaklarım var. Hiçbir işe yaramayan, gereksiz gazoz kapakları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder